En liten promenad!

i går kväll så fick jag och max nå ryck och ville se alla rädda willy filmerna på rad, men max orkade bara se 1 sedan så fick jag se 2 själv..... i kväll så blir det sista för jag pallade inte se alla tre på en gång=) hehe.
Men dom är faktiskt bra dom där filmerna=)

I dag vart den en lite promenad till ica för att handla lite!
Jag har typ sittit hemma hela tiden och inte gjort så mycket så jag har varit väldigt lat av mig.....
Är så himla trött fattar inte varför.... antar att det är för att man bara är hemma och sitter vid datorn eller tv....
Jajjemen i morgon ska jag nog träffa linda en sväng för jag har inte sett henne sen i måndag på grund av att hon har ju börjat tok jobba nu då da.... så jaaa... vi får vell se om hon dyker ner en sväng i morgon......

Bra fint tack hej!

Nu ska jag laga mat=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0