Badat to day!

Jajjemen i dag har jag då vaknat klockan kvart i nio för att åka med jirina och tobbe till stan..
Där gjorde jag några ärenden medans jag hade novlie i vagnen...
Vi gick sedan till bakfickan för att ficka.... jag, tobbe tog en sallad och jirna drog till med en räkmacka...

Sedan så tog jag,novalien och jirina en långpromenad ner till kajen i bollsta för att hundarna skulle få bada...
Sedan så dök då linda upp som jag skrev i bloggen i går att jag trodde att hon skulle göra...
Så vi for upp till valasjön och badade.... Det var as kalt eller så var det vi som var så heta to day:P
Jajjemen och här är vi nu hemma hos linda för att bränna en as bra cd skiva till hennes bil så jag kan veva ner rutan och smälla i plåten på vägen hem:p hehehehehe....

Jajjemen sedan så vart man även bjuden på mat  köttbullar och mos as gott faktiskt=)

jaa det är så här det är i kväll blir det i allfall lungt vi får vell se vad jag gör i helgen om det blir en hemma helg eller om det blir lite vin och brännvin:P

bra fint tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0