tjabba tjena hallo!

nu har jag i allafall hittat två bra låtar som jag har blivit fast i!

Ena heter kid rock med all summer long
Den andra heter Mange myth - spring
As bra låtar faktiskt men lyssna på texten kom i håg det om ni ska gå in på youtube och lyssna på dom!

Jaa i dag har jag då fott främmande av min kära far och ingrid.
Jag har fott två nya madrasser till min säng som var sprillans ny som dom tänkte kasta!
Så det är klart att man ta dom liksom!
sedan tog jag med min far och ingrid til micke och jirina och där fick micke och jirina sålt sin stereo för 400 för pappa ville ha den då da...
Sedan så har jag varit med jens hela dagen i dag och han ska sova här så vi ska se på en film nu sedan blir det vell att man lägger ner sig. Så i morgon vet jag faktiskt inte vad som händer men nått roligt kanske man hittar på med linda om det inte är så att hon ska jobba=)

Så bra fint tack hej med er:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0