hallo hej!

Jaa i går så beställde man 2st 75er av en kille och drack upp en alldeles själv....
så kvälen slutade man att jag var as full och ramlade och folk fick bära mig.....
jag har typ spytt 20 gånger både i går kväll och i dag så jag har inte mått så bra i dag faktiskt.....
Jaa sedan så har jag faktiskt varit in till stan i dag så fixa nya glasögon eller jag har valt ut nya bågar...
Så jag hittade vell ett par jag tycker såg skapliga ut....
Så på onsdag eller på fredag ska jag då hämta ut min nya glasögon:)
Så nu ser jag inte någonting eftersom mina gamla glasögon har pajat helt....
Jajjemen så är det men nu ska jag spela lite poker så jag bloggar mer sedan
Bra fint tack hej!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0