Bästa dagen på länge!

I dag har jag fott mina nya glasögon!
Jag har varit utan glasögon i en vecka nu och har inte sett någonting asså!
Så jag har äntligen fott dom nu i allfall!

I kväll blir det lite tacos och vin hos micke och jirina, och gucken ska jag inte glömma hon ska sova hos mig i natt då da eftersom hon ska dricka!

jaa vad ska jag skriva mer!
i går var det verkligen en dålig dag för mig jag var helt förstörd.....
Börja med att jag bråkade med mor min och sedan utbrast det i grin och skrik.....
Sedan så fick min pappa fnatt som dom flesta vet om redan eftersom vi bor i lilla fitt bollsta!

Jaa nå mer kan jag inte skriva mer har faktiskt lagt ut en ny bild på bilddagboken så ni kan ju cheka läget:P

Bra fint tack hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

GRETA GUCKEN!

2008-08-23 @ 18:15:06
URL: http://lindacaroline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0