Äntligen!

Jaa nu kan jag äntligen skriva igen!

Det har verkligen varit åt helvete med mig på senaste!
Det började med att min damsugare slutade fungera!
Sedan gick mitt glas bord sönder, sedan så gick glasögonen sönder, sedan så pajade stereon och sedan datorn!
Så det har inte varit så roligt!

Men nu har allt gått bra!
Har fott en ny kaffebryggare, glasbord,stereo, damsugare!

I dag var den en som knackade på min dörr och där stod åsa med en påslös damsugare som jag skulle få!
Hon är ju bara för underbar alltså!

så nu börjar livet kännas bra igen!
Tänkte nästan gräva en grav där jag kunde gå och lägga mig:P

Jajjemen sedan så lagade tommy min dator så nu kan jag blogga igen:P

Jaa skriver mer sedan bra fint tack hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt Gucken! :)

2008-08-09 @ 16:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0