Tråkiga söndagen!

Japp i dag har jag och molla sovit till kl halv ett och snacka om att jag var dåligt i natt asså!
Antar att jag vart dålig av all blandning man blandade med på lördagen!
Men nu mår jag bättre i allafall!
Vi var till helen och daniel en sväng för en stund sedan och hälsade på lill alicia och hon dansade och grejade hela tiden=) se gick vi över till manno en sväng också och han mådde juh inte så bra såg det ut som...
Han mins inte ens att han varit över till helen och daniel i går då vi var där och att jag fick nå kort på han då han satt i köket och grinde:P hehe... Men han skulle komma förbi här i kväll för molla och dom ska spela poker på martins så hoppas dom vinner lite pengar i dag!
Sen så kom linda förbi nu och vi sa juh att vi skulle se den gröna milen i går men det vart inte nått för jag var så dålig och linda årkade inte heller!
men det vart då nu i stället att vi ska se den nu!
Så nu ska vi grina i kapp och ha lite roligt liksom!
Så nu ska jag kila bra fint tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0