Tråkiga dagar alltså!

Har varit på fiket i dag med molla och träffat en massa folk.
Vi tog en promenad dit faktiskt så man har fott sig lite friskluft i dag:P
Men det är vad man gör om dagarna.
Har skit tråkigt asså!
Det enda jag längtas till då man vaknar på morgonen är maten och att gå och lägga sig i gen på kvällen typ!
Det är ju fel att man ska tänka så ju!
Men jag hoppas ennu i dag att man får snart nått att göra asså!
Funderar på att prya någon stan!
Göra nått!
Så är det skulle försöka ta hem prey i dag men det går inte.
Det är nå fel på filmerna deras som dom har lagg upp.
Det finns inte någon nerladdnings speed.
Så jag håller på att bli lite tokig faktiskt.
Men men nu är det enda jag väntar på att Linda ska sluta och komma hit så vi får se någon film i allfall.
Så tiden går lite snabbare!

Så jag skriver nå rader sedan i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0