Suttit barnvakt!

Japp nu har man kommit hem från micke och jirina har suttit barnvakt en timma typ!
Det gick jätte bra hon är juh så gullig jäntan=)
Fick byta blöja på hon och lägga ner hon i sängen och det gick jätte bra =)
Hon brukar juh inte träffa mig så ofta för att jag är så slö och gå förbi där men det gick bra endå=).
Nu när jag kom hem så hemtade jag posten och äntligen har jag fott ett brev från min läkare att jag ska den 17 april på möte i kramfors på läkarstation om jag ska till österåsen eller operera mig så nu händer det äntligen någonting! Har tjatat om det här i 1 år nu ungefär att jag ska göra nått med min kropp men årkar inte lägga ner tid på att göra nått och dessutom så dom gånger jag har försökt som i sommras så gick jag ner 12 kg och gick upp det dubbla som vanligt för att jag inte fortsatte som då....
Men jag hoppas jag får den hjälp jag begär nu så kanske det här ska bli någon förändring!
Det känns i kroppen att jag inte har mycket energi jag sover förlänge och känner mig alldrig utvilad och det tyder på att jag är för överviktig och att det fattas en massa ämnen i min kropp!
Men men hoppas jag klarar detta nu då da!
Sen ringde jag till arbetförmedlingen fö för jag hade missat ett möte i fredags och jag har juh ungdomgaranti nu och jag trodde att om jag missat ett möte så tappar jag pengar per dag som går.
Men så var det inte så jag skulle komma ner på tisdag och prata med Mona Åman och dessutom fylla i papper om ersättning till ånge på informationsträffen som jag ska på den 16 april som lokförare!
Japp så har min dag sett ut en så länge i allfall!
Micke ville eventuellt spela knäckt öppning i dag men jag vet inte hur det blir och dessutom så tror jag inte att vi har råd till det! För inte den här helgen utan nästa där på ska jag och molla till Jhonny granström och spela poker så det är bättre att ladda upp för det tror jag!
Jag laddar mest upp för att spöa molla och daniel för jag hatar att dom vinner över mig för dom blir så tuffa på sig då och det blir juh inte jag :P.
Jaa men nu tänker jag inte blogga mer utan jag är juh som alltid tillbaka senare i dag och berättar någon roligt som hänt eller nått jag gjort så
bye bye så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0