Superkväll=)

image5

Jaa det här är nog den sötaste ungen jag har träffat hon är så god och glad då man komma=)
Hehhe men hon ser inte speciellt glad ut då hon fick syn på mig:P
Nee skämta bara det inte det lättaste att knäppa kort på barna eh......
men söt är hon i allafall!


I kväll
Jag och molla gick plus på knecktöppningen men inte med nå mycket typ 40 kr men det är juh bättre en att förlora allt som en viss person gjorde och kan ni tänka er vem det var?
och ni får välja mellan Jirina micke eller linda?
Svaret är Linda hon fick inte alls nå kort sa hon men det är för att hon är en nybörjare det:P
Nee nu ska vi inte vara dum här!
Men i övrigt var det en trevlig kväll och man fick i allfall missa den intressanta tv så nu är jag juh nöjd i allfall!
nu tänker jag gå och lägga mig för jag ska upp tidigt i morgon redan kl 8 för jag ska till micke och jirina och sitta barnvakt åt novus. Dessutom har hon namsdag i morgon nanna hon kallar sig själv nanna så jaaa eftersom inte novalie finns i almenackan så kan vi juh säga att hon har namsdag i morgon=)
Men men tack för mitt lilla inlägg så här dags på kvällskvisten vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0