Stan!

Tjabba ja i dag klev man upp då da kl halv 8.
As trött var jag för jag kunnde inte sova i går heller!
Så jag gick som en zombie här i morse och sa till Molla att jag var as trött och ville sova vidare liksom!
Men det gjorde jag inte!
Jag for kl halv 9 här hemmaifrån det hadde juh snöas ganska reält i natt så vi fick juh skotta blien först.
Arbetförmedlingen öppnade typ 5 i 9 så jag slapp och vänta så länge som tur var.
Men då sa en gubbe där inne att man kunde få vänta länge för dom har gjort om sa att dom har sina morgonmöten kl 8 till 9 i stället sen efter det ska dom fika liksom.....
Vilken jävla arbetförmedling asså....
Men men ska inte gnälla i allfall för jag kom in efter 5 minuter så.
Jaa det sa juh inte så mycket förutom att dom ville göra en utvärdering på mig om jag hade adhd eller dyseleksi som det heter.
För hon menade på att jag har svårt att läsa och är lite för stressad i mig själv.
Som tillexempel om jag har en uppgift att klara av på 1 timma så ska den vara klar på 2 minuter annars ger jag upp och tydligen är det en släng av adha man kan ha liksom.
Så jag ska tillbaka till henne nästa fredag och säga om jag vill göra några tester och sånt för att dom ska kunna göra en utvärdering på om jag har nått av det där liksom.
Jaa det är klart erbjuder dom sig att göra det så är det vell bra för mig att veta om jag har nått sånt eller inte.
Men samtidigt så är det juh jobbit att veta på nått vis tycker jag i allafalll.

Men men nog om det nu årkar inte skriva hela mötet liksom.
Så nu sitter jag här hemma ensam och vänta på att molla ska komma hem!
Vi har nyss suttit och skrivit ett brev till en persson på ett kontor i sunsdsvall varför inte molla ändrar address till en viss persson men mera.
Och jag skrev faktiskt det ganska snygt!
Jag försökte att formulera mig bra och får jag bara tid på mig att göra det så kan man juh få till det ganska bra faktiskt. Så nu for han ner med papperet till kramfors.
Han skulle ta med sig pizza hem också så det är vell det man är mest sugen på neu liksom..:P
så nu om en stund ska jag vräka i mig pizza hör ni det:P hahaha
Nee lite bränd bara liksom.. men det är ni juh vaaaaaaan med.
Men men skriver mer sedan
chingeling:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0