Städdag i dag vettni!

I dag har man städat hela dagen nästan. Var iväg en sväng i morse efter att Linda farit på sitt jobb.
For till helen och daniel och sväng och drack lite kaffe och hälsade på lillbruttan.
Sen så var det raka vägen hem och börja städa.
Har flyttat om lite faktiskt. Vin glasen och snapps glasen har jag flyttat in till bokhyllan i sov/tv rummet:P
Sen så har jag flyttat om i garderoben så att molla har fott bättre plats med sina kläder.
Ja sedan har jag plockat ut gammla datorn som jag hade förut som jag ska fara på skroten med i morgon tänkte jag. Så det har varit lite i dag faktiskt. Torkat av grejer och sånt. Sedan så åt man potatisbullar till mat i dag.
Det lär man göra resten av veckan om man har otur.
Men men det årdnar sig nog till slut allt.¨
Ja sedan så har jag faktiskt varit ute med jirina och novalie på lekparken och hon gungade och hade roligt.
Vi gick även till jörgen och hälsade på en sväng för novus tjatade om det.
Hon gav godis till ett par barn där så lite roligt ut för hon ville inte att dom skulle ta själv ur skålen utan hon skulle välja ut godiset till dom så dom fick typ en var eller nått och även hunden deras.
Heheheh jaa som sagt det är roligt med barn.
Nu ska jag och molla ha lite filmkväll först så ska vi se the water house sedan tog jag hem nyblandad grogg med robert gustavsson så vi får vell se om det blir dom två i kväll.
Jaa har inte så mycket mer att säga faktiskt.
Vi hörs i morgon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0