Skit jobbig dag!

Jaa det har det verkligen varit!
Först så skulle jag , molla och manno fara till sundsvall och hämta en bil!
Vi började åka dit men fick vända om för manno hittade någon bil i kramfors som han var intresserad av.
Så där stod vi typ i 1/5 timma och väntade innan vi kom i väg till sundsvall.
När vi kom fram så stod vi på parkeringen och skulle lasta på bilden på släpet det gick juh bra men sedan så började den bilen vi åkte i ner till sundsvall kajka och stänga av sig.
Så då fick vi lov att haka av släpe av bilen och sedan putta på bilen för att få igång den igen.
Det fick vi. Men sedan då vi hade hätt på släpet igen så stannade bilen igen så då fick vi haka av släpet igen och putta på bilen så att vi fick igång den. Det fick vi göra 4 gånger om innan vi ens kom i väg på hem väg igen.
Detta tog oss 2 timmar på den där parkeringen bara.
Sedan så åkte vi hem till manno och fick mat köttfärsås och spaghetti dö gott.
Sen så vi molla lov att fara upp till långsele nu med plaketti och hämta kopling till våran bil och bromsar till lindas bil. Jaa så jag orkade inte följa med dom så jag åkte med ancelika och gunnar till stan och handlade lite mat tills i morgon och fika på morgonen och en lite godispåse.
Så denna dag har varit dö jobbig.
Men äntligen är man hemma.
Stackars molla som inte kommer hem från kl halv 11 typ och han som var så skitis hehhehehehe.
Jaaa det är som sagt inte lätt att vara med manno och gänget:P
Nee det är lungt men det är jobbigt i bland.
Men roligt också för manno är juh som han är också han är juh så rolig då han ska skämta och skojja och dansa bland folk:P oftast man skulle göra så själv nott:P
Men men nu ska jag ta av mina sur sockar och kolla lite på tv och vänta till molla kommer hem så man får se någon film eller nått. Hoppas även att Linda kommer att hälsa på mig i morgon för jag har en sak till henne som hon antagligen kommer att bli glad över hoppas jag i allafall:P
Bra fint tack hej tjingeling:P

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu blir jag as nyfiken guck! :D

2008-04-23 @ 21:25:55
URL: http://donl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0