Sjukhuset i dag!

Japp då var man vaken tidigt i dag med:P
Tänk er att jag har klivit upp tidigt i 2 dagar nu en aplåd till tack!
Ja i dag for man upp till sjukhuset med Molla han skulle till läkaren och få läkarintyg bara och en undersökning.
Men det slutade med att han skulle operera sig i morgon kl 7 på morgonen.
Ni vet juh allihop att oftast brukar det ta 6 månader minst för att man ska först få komma till en läkare som ska kolla på en och efter det då dom har bedömt vad dom ska göra med en så tar det ytterligare 6 månader innan man ens får komma dit igen men i dag då molla kom dit så fick han veta direkt att han skulle få operera sig i morgon redan så det är juh as bra!
Hoppas att han blir bättre efter den här gången nu då.

Ja sen så var vi juh till helen och daniel en sväng och hälsade på efter att vi varit på sjukhuset!
Sen så kom Linda och Teresa hit på en kopp kaffe!
Då bokade jag i min lilla dagbok att Linda ska komma hit på fredag och hjälpa mig med att göra årdning en porterstek. Låter faktiskt as gott med det var så konstiga ingredienser så jag trodde att hon drev med mig men det verkade som att det skulle vara det i den hehhe..
Men men så då ska man i allfall få äta kött på fredag!

Ja kan inte säga så mycket mer än att man ska spela lite poker kl 8 och sedan se på en film som heter Gabriel hoppas den är bra!

//ciggen äger:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0