Sitta barnvakt!

Hej i dag var jag uppe tidigt:)
Max min broder skulle åka med bussen till stan kl halv 8 i mårse men han missade den och har jag en gång klivit upp så är jag ju vaken. I dag ska jag sitta barnvakt åt alicia för daniel och helen ska till sundsvall och hämta ett nytt kylskåp. Deras pajade för ett tag sedan och det är ju inte kul att vara utan kylskåp direkt.
Så det är vad jag ska göra i dag!
Molla han sitter och väntar på att manno ska hämta han nu för allt vart fördröjt med gävle resan på grund av att en fläcktremm gick av på en bil så dom lär ju inte vara hemma fåråns kl 12 i natt!
Men men huvudsaken är vell att molla får hem sin bil i allfall!
Jaa jag skriver vell mer i kväll om det är nått som händer.
Bra fint tack hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

fåråns? ;P Gissar på att du tänkte skriva fråns trots att det heter förän! Gucken ^^

2008-04-21 @ 17:23:54
URL: http://donl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0