Poker kväll!

Japp här hemma hos mig är det poker kväll!
Manno Carmen och pojken rainer är här och manno sitter på sin dator och Molla satt på sin!
Och just nu är manno nästan skip leader i 500 euros turnering och molla han for ut ganska snabbt han så jaa...
Han är skit förbannad som vanligt han!
Japp Carmen for och köpte dricka och chips på ok innan dom stängde dom!
Fast linda och jag hadde redan tryckt i oss en massa redan för vi har sett på en film vi Elizabeth of golden age den var faktiskt bra till molla skulle spela turnering så vi fick inte se slutet liksom!
"boring" men men vi får vell se klart det någon annan dag då da liksom...
Men men sen så vart vi även bjuden på mat jag, molla och linda hos carmen och manno i dag det var potatisgratäng och kött as gott faktiskt!
Jaa så nu blir det fängelse serien nu kl 10 sen blir det inte nå mer för jag ska gå och lägga mig tidigt i kväll för jag ska upp 8 i morgon ska på arbetsförmedlingen så om jag ska komma upp så är det tidigt kväll i kväll liksom!
Japp nu årkar jag inte skriva nå mer så vi hörs
bra fint tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0