Ny bil!

Japp det är så det är. Nu har man kommit hem efter en lång dag!
Har varit hos helen och daniel hela dagen och vi har varit ute och lekt lite med alicia och sedan så satt jag barnvakt en stund har nå fina bilder på henne sedan tidigare i dag då jag var barnvakt titta in dom på min bilddagbok.
Ja på tal om bilen. För det första så kom inte molla och dom i väg fråns kanske vi 2-3 tiden i dag.
Men det var inte så himla sen dom kom hem i allfall. Sen så var ju inte bilen som jag hade bygt upp i min hjärna ens lik liksom. Den är röd och avlång den är inte ett dugg lik Lindas bilen som hon ska köpa.
Så om man säger så här så skulle alldrig Linda vilja ha den här bilen i allfall.
Tack vare att den är avlång är för att den är 4 dörrars men det var sköna säten i den.
Men men orkar inte skriva nå mer just nu för nu är det prisen brake på tv kan inte stava men ni fattar vad jag menar.
Bra fint tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0