Nu är jag tillbaka igen!

Först och främst vill jag tack Larissa för hennes goda jobb på min blogg.
Det vart jätte snyggt och bra.
Tack även för att du tog dig tid med mitt göra.



Ska vell försöka att dra i hop något kort innom dom förlorade dagarna!

I lördags så var jag hon micke och jirina med ett gäng dårar tror jag hehhe.
Jag och Linda hade jätte ont i huvudet och gick hem tidigt den kvällen.

Söndag: Då var jag, Molla och Linda och spelade poker hos johnny och jag vann en och patrik en.
Det tyckte jag var bra men sedan så spelade vi tre spel så jag gick + - noll den kvällen.
Men det var juh bättre en att gå därifrån med minus.

Sen så i dag så klev jag upp ganska tidigt skulle följa med manno och molla till stan för jag behövde gå på försäkringskassan och lämna in papper för höjning av bostadsbidrag.
Sen så köpte jag en korv med bröd på ullas i stan medan all den väntan på att manno och molla skulle bli klart.
Sen for vi på ok och köpte cigg och sedan vart det tidig mat.
Kött som jag gjort ordning i går och stekt potatis.

Sen i kväll blir det en film och Mannen som kunde tala med hundar kl 8 på tv 4+ så det är vad som händer i kväll. Nu ska jag fara på ica och handla nå choklad som molla vart sugen på plötsligt.
Så kolla in min nya blogg och skicka fullt med komentarer.


TACK ENNU EN GÅNG LARISSA FÖR DITT JOBB PÅ MIN BLOGG DET UPPSKATTADE JAG VÄLDIGT MYCKET!


Kommentarer
Postat av: Linda

Bloggen blev kalas fin Gucken! O tack för de fina orden om mig :) kram

2008-04-14 @ 19:27:15
URL: http://donl.blogg.se
Postat av: Larissa

Det var så lite camilla, det var bara roligt!

2008-04-14 @ 19:32:31
URL: http://larissaoikari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0