Natt åter natt liksom!

Jaa för alla som vet vem jag är så är jag en nattmänniska som sover länge på dagarna men hoppas det blir ändring av det snart liksom!
Är inte ens trött så här sent på natten liksom!
Kl är faan halv ett och man borde juh ligga och sova nu liksom om man är normalt folk men inte jag och inte molla heller för den delen!
Satt in nå bilder i bilddagboken nyligen för dom är nyfikna i morgonbitti ska kunna se nått då dom vaknar för jag lär juh antagligen sova till 11 minst i morgon om jag känner mig själv rätt ocskå!
Jag och molla har nyss sett klart en film som heter the secret dark om var jätte bra!
Den handlar om en pojke som ska fösöka rädda världen och har vissa krafter som han måste slåss med och mot mörkrets sida för att få världen att få nytt ljus! Han måste innom loppen på 5 dagar hitta olika tecken och det finns ett sjätte täcken också men det är inte någon dom har hittat det tidigar så för dom som vill se han så tänker jag inte berätta mer vad som hände eller nått liksom!
Men den var jätte bra tyckte jag och molla i allfall.....
Jaa nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra tror att jag ska se om det finns nå roliga spela att spela på online liksom...
Sen ska jag tvätta i morgon så jag lär juh bli sittandes här hemma och tråka så jag kommer nog att vara mycket på internet i morgon också! Får se vad jag hittar på....

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0