min dröm gick i uppfyllelse!

Japp det kommer att bli min övertext till alla hedan efter:P
Nee skämta bara heheheh har as vårt att hitta på några snart liksom.
I dag har jag varit med Linda hela dagen i stan liksom.
Köpt hårfärg blonderingsmedel som linda ska hjälpa mig med i dag och jag kommer att se guck ut tills i morgon då jag ska klippa mig. för jag ska lägga i lila färg sedan efter jag har klippt mig liksom.
så så är det. sen så var vi på dollar och köpte en massa grejer också men årkar inte säga vad hehhe:P
Där hittar man ju allt möjligt så det blir en hel del då man går igen där.
Japp tydligen så ska jag gå till jirina nu och dricka kaffe så jag skriver mer sedan.........
bra fint tack hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0