middag hon daniel och helen!

japp jag och molla vart bjuden på mat hon daniel och helen!
Han bjöd på kyckling gryta och ris men jag åt kyckling i ungnen jah i allfall=)
Men det var as gott och äta det i dag då man är bakis!
Japp sen så diskade jag för det var så mycket disk så jag ställde upp på det liksom!
Sedan så skulle helen göra kaffe men då pajade kaffebryggaren ehhe
så det var inte nå kaffe!
men det gick bra endå liksom!
Japp sen dök manno upp på fyllan han hade varit på kalles och hemma hos rosa och druckit så jaa....
Sen nu ska daniel och molla spela lite poker och sedan antar jag vell att linda och vi ska gå över till micke och jirina och se på film och sedan ska vi se på film hemma hos mig den gröna milen blir det här i allfall tror jag!
Den tycker jag är as bra asså för man grinar till den varje gång och den är riktig grym liksom!
Men nu måste jag kila vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0