Kvällen är tråkigast!

Jaa Linda kom juh och hämtade mig efter att hon varit i kungsgårn och hämtat hennes mammas nya bil.
Vi for till tatueran i bollsta och skaffade en tid då jag ska gadda mig det vart på min födelsedag "wee" skit nervös redan liksom fast det är över en månad kvar liksom!
Det vart i allfall en skit snygg ros en blå för jag älskar juh blått!
Ska vara där kl 3 hehe så vi får vell se hur den blir tror iallafall att den blir as bra=).
Jaa nu är det kvälla och som vanligt bara sitta och tråka framför tv eller datorn får faan damp snart om jag inte får nått att jobba med!
Ska i allfall iväg den 16 april på informations träff i ånge som lokförare tyckte det lät roligt faktiskt!
Får juh gratis resan ner och tillbaka så man får lyssna och höra på vad det är för nått i allfall!
Sen har jag typ sökt 10 jobb i sundsvall och 10 i kramfors kommun och hur lätt är det att få ett jobb då man inte har något slutbetyg eller nått liksom!
Ja ja vi får se vad det blir kan juh inte gå och leva på soc så länge till iallfall!
Kan juh inte ens köpa nå kläder eller nått liksom!
Ja ja allt slutar vell med att man står och torkar röv på gamfolket som jag absolut inte vill men dom söker ju många sånna nu liksom! så om man vill bo kvar så blir det nog så!
men men ska tråka mig vidare snart till sängs för jag ska sitta barnvakt i morgon till Novalie för micke skulle till doktorn kl 11 och jirina är på skolan så vi hörs i morgon allihopa!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0