Kortspelskväll som jag har längtat efter så länge!

Jaa det är faktiskt så!
Det var as länge sedan tyckte jag i allfall!
Jag, Molla och Linda ska spela kort i kväll och dom ska även dricka nå bärsa sedan så blir det för min del i kväll så ska det låta som vanligt för det tycker ju jag är så bra.
Har missat det så många gånger nu så i kväll blir det.
I dag så har jag varit på möte i kramfors på arbetsförmedlingen det var ganska tråkigt möte faktiskt för jag måste skriva upp vad jag har lärt mig att vara för person under mn livstid och det är ju inte det enklaste man gör inte vad jag tycker i allfall. Sen så var jag och molla en sväng till manno med en bok för dom funderar på att åka till bulgarien nästa månad och dom vill ha med mig och molla men vi vet inte riktigt.
Så det får vi avvakta med.
Sen så har vi varit i stan en sväng nyligen och handlat lite mat!
Så det är vad jag har gjort och kommer att göra i dag så det blir inte nå mer blogg för mig i dag tror jag.
Årkar faan inte.
Snart måste man fundera ut vad man ska ha för övertexter för man vill juh inte ha samma varenda gång liksom.

Men men nog om min dag i dag och kväll:P
Är lite guck i dag men det vet dom flesta som känner mig att jag är så..........

BRA FINT TACK HEJ:p

Kommentarer
Postat av: Lexie

svar: tack så mycket :D

2008-04-19 @ 21:54:09
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0