Ja fortsättning följer

Jaa tuverr har juh bloggen legat nere ett tag så jag har inte kunnat skrivit fortsättning från helgen då vi var hon helen och daniel men nu kommer det.
Jag molla och Linda tog bilen hem och satt oss och spelade kort och vi åt en massa mackor fyllehungriga vettni.
Vi gick och la oss kl halv 4 på morgonen och sov till jag vet inte typ 11 eller nått då Linda trog mig i foten och sa att vi skulle kliva upp heheh.
På södagen så for Linda hem. Jag och Molla for upp till stugan med Mannolito och Carmen och deras 5 barn.
Vi grillade korv och jag körde skoter med barnen. Manno hade tagit med sig kött som vi också grillade ute med bara ett galler liksom och det vart as gott faktiskt.
Så var det måndag då da jag satt hemma hela dagen och Linda kom förbi en sväng och spelade lite kort och jag färgade håret på henne lila men det vart inte ens lila liksom det var rött.
Sen så kom grannen min förbi Benny han skulle hjälpa mig med datorn för jag har inte några drivrutiner till den så han skulle fixa det åt mig men hittade inte nått så jag ska lämna datorn till han i dag i stället efter hans jobb.
Sen kom micke och han skulle bränna en cd skiva faktiskt bra låtar han tog hem så jag tror att jag måste bränna en skiva snart jag också faktiskt.
Sen såg jag på Solstorm med mickael persbrant stavade fel skit i det ni vet vem jag menar den filmen tyckte jag faktiskt så där om den var bra men det hände för lite i den för min del i allfall.
Och åter Tisdag igen då da i dag så klev jag upp och Molla skulle fara till sefanez med nå papper.
Linda ringde och sa att hon skulle komma förbi och dricka en kopp kaffe innan hon skulle fara till skolan sin och då fick jag en mobil av henne i födelsedags presen i förskott.
En sony eriksson w200i jag hadde en samsung innan som jag höll på att bli tokig på för varje gång jag skulle avsluta ett samtal så stängde mobil av sig och det är inte så roligt folket gnällde om att dom inte fick tag i mig men vad konstigt för mobilen var avstäng jämt efter samtalet liksom.
Det enda som var lite knas på den här mobil var att dom som ringer till mig kan höra mig lite dåligt men det gör juh inte så mycket har juh häldre så än att inte folket kan nå mig!
Dessutom så kostar det inte så mycket att fixa mikrofon så tack ennu en gång den Linda detta för du igen någon gång fast kanske inte i mobil form men jag kan nog hitta på nått kul=)
Sen i dag ska jag till tatueran i bollsta och fråga hur mycket det kostar att tatuera en blå ros på bröstet för jag vill ha en sån då jag fyller åt i maj så det är lika bra att få ett kostnads förslag nu redan.
Sen vet jag inte vad jag ska skriva nå mer så jag antar att jag är tillbaka i kväll.
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0