Iq Testet

Japp så heter det en sida på intrenet som har gjorts av illustrerad vetenskap.
I dag då jag och molla satt och åt så kom Daniel förbi och jag ville att han skulle göra det här testet.
Han fick faktiskt bra där 117 poäng och där ligger man bra till.
Sen fick även Helen göra testet och hon fick 107.
I går så fick jag reda på den här sidan av Linda och jag började att göra testet då och det slutade med att jag bara fick 105 poäng men det är bra endå.
Sen så gjorde Linda den efter mig fast hon redan gjort den en gång och hon fick 112poäng.
Och molla han gjorde sin i går natt och han fick 106 poäng.
Så jag tycker ni ska gå in på den här sidan och kolla vilket iq ni har faktiskt.
Det är juh roligt men halvsvårt.
Tydligen så om man ska göra lumpen m.m så är det sånna här prov och dom är as svår sa daniel till mig i dag.
Men det är juh tur att man inte ska göra den:P
Så vinnaren av oss så är det Daniel en stor aplåd.
Han frågade direkt efter han fått veta vad han fick för poäng hur mycket Linda fick.
Han mår juh gott av att vinna över henne i allfall:P
hehhhehe.....
Japp så är det!
Ja annars har jag inte gjort så mycket joo höll på att glömma att jag faktiskt har diska och städat mina köksskåp och flyttat om lite hehe fick nå ryck i dag och tokstäda.
Man årkar juh göra det om man går hemma hela dagen liksom.
Men nu ska jag i allfall gå och lägga mig för jag klev upp tidigt i går och kommer nog att göra det i morgon med.
För molla ska till läkaren i sollefteå så jag vet inte om jag följer med eller ej.
Det får ni höra om i morgon.
God natt och drömm sött!

Kommentarer
Postat av: Linda

Lika bra att Daniel fick vinna en gång så de inte bli nå grin ha ha ha ;)
Men faktiskt guck så var mitt IQ 115 ;P Mkt viktigt ffs!!

2008-04-09 @ 19:03:49
URL: http://donl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0