Grill dag med gänget!

Ja i går så var jag, molla och linda och grillade för första gången det här åter hos daniel och helen.
Vi åt fläskottletter med pressad/klyft potatis det var jätte gott faktiskt.
Det blir ju en stor skillnad att göra ordning kött ute än inne och det är skumt men så är det.
Sen så såg jag och linda på film hemma hos mig den hette hannah med h den var faktiskt bra tyckte vi.
Jaa i dag så vet jag inte vad som händer molla är bakis i dag och jag är vell inte så pigg vet inte varför är så trött nu för tiden. Linda ska i allfall bränna en cd skiva nu och sedan så vet jag inte vad som händer så jag skriver vell mer sedan. bra fint tack hej.

Kommentarer
Postat av: Lexie

svar: ja jag hoppas det blir en kanonsommar :D

gott med grillat :D

2008-04-20 @ 15:31:02
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0