gin rummy kväll!

I dag ska jag vara lite snällare mot linda hon vann faktiskt men det passar juh bra att göra det då det inte handlar om pengar:P hehe!
Men men hon måste juh få vinna någon gång hon också!
Teresa var här och spelade med oss också men hon var as kass och förlorade stort!
molla han kom på 3 plats och vart jätte sur som vanligt det kan juh Daniel intyga för han kom förbi en sväng och tittade lite=) Japp och molla som alltid säger att jag äter mycket ställde sig och lagade kyckling nu kl 21.54 på kvällen hel guck alltså! Jag som hade gjort köttsoppa och allt på burk as gott liksom!:P
jaa kommer inte på nått mer att skriva faktiskt förutom att jag har ont i huvudet också!
Men vi hörs i morgon igen
Bra fint tack hej=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0