Fylle party i går!

Japp i går så var jag och linda först och spelade lite kort hemma hos mig!
Molla var med några gånger också innan vi gick till micke och jirina!
Där sjöng vi singstar as roligt asså alla som var där sjöng och vi hadde as roligt!
Sen spelade vi lite wii också det var det vi skulle göra först men lauka kom med singstar så det vart roligare det tyckte vi allihopa! Sen då alla gick hem så gick jag och linda till tunan och festade vidare där var det sandra hendriksson och jimmy andersson och nån jossan tror jag hon hette och sedan var det jompe och tunan förståss=) vi hadde faktiskt ganska roligt tidigare på dan gick jag och linda över dit och spelade lite gitarr hero as roligt var det men det var svårt för att man ska egentligen spela på en gittar men han hadde det på datorn så det var as svårt men linda klarade en låt i allfall ganska skapligt bra faktiskt=)
Japp vi gick i allfall hem kl 02.30 så i dag är jag fortfarande full tror jag för det snurrar i huvudet...
Så vi får vell se hur den här dan slutar liksom!
Bra fint tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0