Film kväll!

Jaa Linda kom hit efter jobbet och jag bjöd henne på middag!
Köttbullar och potatis. Inte någon gurme middag men varför inte då man är hungring.
Operationen gick bra för molla i dag iallfall han var juh lite drogad  då han kom hem men är på benen i alllfall.
Har fott i han lite mat också men det var inte så mycket.
Sen så fick jag och Teresa lov att hämta han i dag för daniel svarade inte i telefonen men det gick juh bra!
Så se då fick jag hem en film som var ganska bra handlade om en tjej som vart gravid med sin bästa kompis och hon addopterade bort sin unge efter att hon fött den.
Och jaaa det gick juh och se men det var juh inte super bra liksom.
Japp så är det var till micke och jirina i dag och hälsade på också.
Novalie var jätte sjuk hade jätte hög feber inte bra liksom.
Hon låg helt avsmullen i soffan av febern så om det skulle bli värre skulle hon fara med hon till läkaren.
Jaa så är det har vell inte nå mer att säga i dag faktiskt.
Bra fint tack hej!


Kommentarer
Postat av: Larissa

Tjena Tjena!
Självklart hjälper jag dig! Men du måste försöka beskriva hur du vill ha de, plus skicka alla bilder du vill ha på bloggen. Fråga Linda, hon vet ju vad jag frågade henne. Men självklart ställer jag upp!
ha de bra!

2008-04-11 @ 12:56:54
URL: http://larissaoikari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0