Film helg!

Jaa jag och Linda har sett film hela helgen och söpe hela helgen.
Hehehe vi har haft jätte roligt faktiskt. På fredagen så var jag, Linda, Jirina, Jörgen och Molla nere vi grillplatsen här nere där jag bor och grillade kött och potatisallad. Vi hade jätte trevligt. Efter vi hade ätit så drog vi hem till Jirina och festade vidare. Sedan så kom det några st till och då gick vi till Rosa och festade en sväng. Sen så skulle jag och Linda gå hem i från rosa och då var vell klockan typ halv 12 och Linda hittade en käpp som gamm folket brukar ha och jag knäppte kort på då hon höll i käppen och vindunken hon bar på. Gå in på Bildagboken och kolla på dåren liksom:P. Nee sedan på lördagen så for jag och Linda till stan en sväng och handlade lite och betällde en mumel som den kallar altså en jäger. Jag hade en vinare kvar sedan fredagen så då skulle vi dela på det under kvällen men vi drack inte upp allt. Helen och Daniel kom förbi och vi surrade och hade jätte trevligt vi också. Dom gick hem vid halv 1 tiden. Men då kom Jonas över en sväng och hade spåkväll med oss. Sedan då han gick hem så fick vi för oss att se på film jag och Linda så vi såg dagboken- Jag hittade dig och fann mitt hjärta eller nått liknande tycker att den är bra har sett den tidigare så....... Japp och i dag har det varit tvär lung och och Linda for till stan i dag med men i dag så for vi på punkten och åt mat en 150 skrov skit gott. Sen så bytte Molla däck på guckens bil.
så nu sitter man här och ska se om jag kan ta hem några filmer till och bränna ner lite musik.
Sen så blir det nog lite film tittande igen.....
Så .........


Tack för mitt LILLA inlägg!

Kommentarer
Postat av: Linda

movie weekend is the shit ;D

2008-04-28 @ 16:38:55
URL: http://donl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0