Film åter film...

Nu har man sett Gabriel i allfall den var faktiskt bra tyckte jag!
Han var gullig som spelade rollen + att han hadde snygga ljusblåa ögon.
Japp sen så kom faktiskt max hit en sväng för han skulle sova här i dag 
det hadde jag nästa glömt bort om jag ska vara ärlig.
Han ringde tidigare i dag och frågade om han fick det och det är vell klart att han få om han inte har någonstans att sova... Det jävligaste vara juh bara att nu går det en månad till innan man får nått hheheheh
Molla handikappad vettu:P hehhehe måste juh skojas lite juh.
Men men nu ska jag snart gå och sova se vad jag hittar på att skriva om i morgon.
Bra fint tack hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0