Ett tips från Linda

Japp det är så det är!
Jag fick ett tips på en film i dag av Linda då hon ringde till mig.
Eller snarare två tip om två filmer.
Den ena heter Pray och den andra heter One missed call.
One missed call var från 2007 och var faktiskt lite ruggig såg klart den nyss.
Det handlar om ett gäng ungdomar som får ett uppring samtal från ?
Där dom hör sin egen röst skrika.
Dessutom så får dom ett datum och ett klockslag på mobilens display där det menas när dom ska dö.
Dom har oftast 2 dagar på sig innan dom ska dö.
För varje människa som dör så hittar dom en rund godisbit i munnen på liken.
Konstigt asså. Men dom kommer efter ett tag undefund med det hela varför alla människor där på samma vis.
Men ett samtal. Allt har juh ett samband om man säger så och så är det juh i alla filmer.
Men för dom som vill de denna film så var det se värd.
Det var äckliga människor och grejer med på filmen som är obehagligt.
Och det är så det ska vara i en sån här film.
Jag tyckte den var bra i allfall.
Så om ni får för er att ladda hem någon film så ladda hem den och säg vad ni tycker!
Sen så började jag och se på Pray men det var bara så att det var dålig kvalite så jag får vänta med den tills någon annan dag. Den handlar om en familj som ska åka på safari i afrika och plötsligt så får djuren eller snarare lejon/tigrarna nå blodtörstighet på människor.
Den verkade också vara bra den lilla delen jag såg av den.
Men den får ni höra mer om sedan.

I morgon ska Linda komma hit efter jobbet och efter hon varit hem och duschat.
Då ska vi se på Atonement och den mins jag inte ens vad den handlade om just nu.
Men kommer att skriva om den i morgon.
Så glutta gärna in en sväng och kolla om den var bra också.
Så ska jag nu gå och lägga mig för man vet alldrig om man vaknar i natt och är tvärpigg och får ett samtal på mobilen som man inte väntar sig:P
hehheheheheeheh
 
God natt på er och drömm sött!

Kommentarer
Postat av: Larissa

Jo, visst är det jobbigt. Vi firar 4 år till sommaren, men förra gången när han var iväg i tre månader gick de bra. Så detta kommer gå hur bra som helst. Det är bra för vårt förhållande

2008-04-15 @ 12:30:38
URL: http://larissaoikari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0