En solig dag!

Visst var det fint och varmt i dag?
Faan tog inte ens på mig en jacka i dag kände liksom att det inte behövdes.
Ja i dag har man varit en sväng till forsed med molla och skulle kolla läget!
Där uppe var det som att om man skulle hinna med nästa färga som gick.
Det var as lerit och mycket vatten nere på åkern.
Sen då man kom upp så var det som att vara i alaska där var det lika mycke snö liksom.
Så där tar det en evighet innan snön försvinner!
Sen så har man varit hemma hos helen och daniel en sväng och hälsat på alicia och hon är ju lika söt som vanling! Nu senare på kvällen var vi över till micke och jirina och drack en kopp kaffe och surrade lite.
Lekte lite med novalie också. Hon ville sitta i mitt knä för liam jagade hon heheh.
Så nu är man hemma som vanligt och är väldigt spänd för i morgon kl 3 för då ska man till vårdcentralen i stan och träffa nå folk som ska förklara för oss som kommer dit hur det är att göra en operation i magsäcken eller nått liknande sen så ska dom även prata om hur det är att vara på österåsen.
Så i morgon så blir det spännande om det ska hända nått med mig eller inte.
Och vad jag bestämmer mig för att göra med mig liv.
För ner i vikt måste jag om jag ska leva ett tag till.
Det hänger alltid på personen i fråga det vet jag!
Men det är fruktansvärt påfrestande att veta att man måste gå ner i vikt och inte klarar av det.
så vi får se vad som hände to morrow.
Nu ska jag se om det finns nått att se på tv annas så är jag veldigt sugen på att baka men jag vet inte.

Vi hörs...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0