En dag på fiket!

Jaap det är så det är hehehe i dag så kom Novalie och Jirina hit hem till mig och drack en kopp kaffe!
Sen så promenerade vi bort till fiket allihopa inklusive Molla.
Dit kom Daniel och helen, vi tre, Sen så kom gunnar och monika.
Fick ennu en som berömde mig för mitt hår i dag och sa att ja skulle ha den här färgen kvar.
Men det blir snart lila i allfall. Sen så var jag barnvakt åt Novalie en stund i dag.
Vi träffade alicia och hon hade fott en ny trehjuling av sin mormor. Jätte gullig var hon på den.
Bilder fint på Bilddagboken ciggen87. Jaa i kväll blir det nog en film till. I går kväll såg jag Prey det handlade om en familj som åker på safari och lejonen börjar äta människorna. Skit dålig film tyckte jag i allfall......
Men vissa tyckte den var bra men nej inte nått för mig i allfall.
I kväll så ska jag nog se into the wild det ska handla en en pojke som tar studenten och han ger bort allt han äger och har och drar till en öde plats eller nått sånt. Linda var sugen på att komma ner och se den med mig så vi får vell se om det blir så.


Tack på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0