Atonement!

Jaa jag tyckte vell att det gick att se men så bra var den inte som jag trodde om jag ska vara ärlig.
Det handlar om en flicka som förstör mellan ett par.
Han hamnar i militära (krig) han fick välja mellan det eller fängelse.
ööö Jaa hon sätter dit han för att ha våldtagit hennes lillasyster.
Men det var juh inte så det var.
Hon är även en skrivare som skriver en massa pjäser och böker.
Så hon får ju till en bra historia om det här paret.
Men att jag ska inte berätta för dom som ska se han den här gången heller.
Men jag tyckte som sagt att den var så där.

Nu var det så att jag skulle se en annan film som hette Enchanted det handlar om tydligen om en prins och prinssesa som komma till staden och plötsligt blir människor inte sagofigurer.
Den tror jag är as bra faktiskt.

Men så lyckades molla hitta en film på TCM på tv där det är 4 st häx tjejer som gör onda saker mot människor och sig själva så det blir den först innan jag och molla ska se den där filmen liksom.

Bra fint tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0