As rolig helg!

Jaa det är som det låter!
I dag så ska jag, molla och linda spela lite gun rummy och dricka lite!
Dessutom så ska vi äta as god mat fläskottletter och potatisgratäng med penrische till.
Sen så ska vi se på vem vill bli miljonär och så ska det låta.
Jag tycker faktiskt dom är bra dom där programmen.
Speciellt då man kan sjunga till.
Och se hur bra man är i frågorna:P
Sen så ska vi vell inte vara så länge uppe i dag för att årka med morgon dagen.
Då ska molla linda och jag äta också god mat.
Linda ska göra porterstek som jag alldrig i hela mitt liv har verken ätit eller hört talas om konstigt nog.
Japp sen på kvällen ska vi till johnny och spela poker.
Antagligen blir det vell att man dricker nått där också då da.
Så det här blir en as bra helg faktiskt.
Så man lär juh vara bakis på söndag hheehe.
Men det är så när man ska försöka ha roligt här i den lilla bollsta hålan.
Bra fint tack hej.
Vi hörs efter helgen och då kommer det finnas många bilder på min bilddagbok.
Där heter jag ciggen87 för er som vill se bilder=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0